Om oss
BasStäd – det moderna städföretaget som prioriterar sina kunder och medarbetare
Vi städar medan du sparar tid och kan effektivisera ert företag. Med vår expertis erbjuder vi högkvalitativa städtjänster som baseras efter våra kunders behov. På så vis kan vi se till att rätt kompetens möter den specifika städuppgiften. Lika mycket som vi prioriterar att hålla hög standard och service för våra kunder när det kommer till städning, ser vi till att våra medarbetare trivs på sin arbetsplats och har rätt förutsättningar att lyckas inom sitt arbete. När vi pratar om förutsättningar innebär det att våra medarbetare ska ha goda arbetsförhållanden och hög utbildningsnivå för att klara av det dagliga arbetet. På så vis skapar vi yrkesstolthet bland våra medarbetare men även möjligheter för personlig utveckling. Med människan i fokus värnar vi om det personliga mötet mellan våra kunder och medarbetare, som alltid leder till ett fulländat slutresultat.
Varje uppdrag och människa är unik
Vår verksamhetsidé är att specialisera oss på helhetslösningar inom lokalvård gentemot företag och offentlig sektor i Stockholmregionen. Vi satsar på kompetent personal och fokus på kvalitet. Vi har vårt säte i Solna, men har under åren vuxit. Idag finns vi från Södertälje till Uppsala.
Vi över 140 anställda och vi är stolta över att fortfarande kunna behålla den familjära känslan inom företaget. Nyckeln till detta har bland annat varit att vi sköter alla städobjekt med hjälp av våra medarbetare och anlitar inte några underentreprenörer. Vi tar hand om jobbet från start till mål. All kompetens och utrustning finns inom bolaget. Vi har bred erfarenhet av städobjekt såsom skolor, kontor, produktionsavdelningar, vårdmottagningar, köpcentrum och över 2500 trapphus varje vecka i bostadsfastigheter. Denna spridning av städobjekt anser vi vara unik och den ger oss kunskap om våra kunders lokalers behov inom städ. För framtiden är vårt mål att bidra till samhället på alla plan. Hoppas vi möts på den resan!
Vi över 140 anställda och vi är stolta över att fortfarande kunna behålla den familjära känslan inom företaget. Nyckeln till detta har bland annat varit att vi sköter alla städobjekt med hjälp av våra medarbetare och anlitar inte några underentreprenörer. Vi tar hand om jobbet från start till mål. All kompetens och utrustning finns inom bolaget. Vi har bred erfarenhet av städobjekt såsom skolor, kontor, produktionsavdelningar, vårdmottagningar, köpcentrum och över 2500 trapphus varje vecka i bostadsfastigheter. Denna spridning av städobjekt anser vi vara unik och den ger oss kunskap om våra kunders lokalers behov inom städ. För framtiden är vårt mål att bidra till samhället på alla plan. Hoppas vi möts på den resan!
Katerina Nomidi, VD
Våra medarbetare är den trygga handen som driver företaget framåt. Stämningen bland våra medarbetare präglas av god sammanhållning och effektivt lagarbete. För oss är det viktigt att kunna erbjuda en dynamisk arbetsplats med högt till tak och vi prioriterar en nära kontakt med varje enskild medarbetare. Stöter de på problem är vi där för att hjälpa till, både arbetsmässigt men också i privata hänseenden.
Vår vision är att bidra med mer än bara arbetstillfällen. Därför jobbar vi ständigt med kompetensutveckling i form av interna och externa utbildningar. Det leder till hög kvalitet och låg personalomsättning så våra kunder har samma personer i sina lokaler, år efter år.
Vår vision är att bidra med mer än bara arbetstillfällen. Därför jobbar vi ständigt med kompetensutveckling i form av interna och externa utbildningar. Det leder till hög kvalitet och låg personalomsättning så våra kunder har samma personer i sina lokaler, år efter år.